Kérdése van? Hívjon minket! +36202867300

Visszatérítési szabályzat

Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, az átvételt követő 14 napon belül jelezheted elállási szándékodat honlapunkon. 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. 

Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, csak e-mail levélben jelzed, hogy élni szeretnél a 14 napos elállási joggal és leírod, hogy melyik rendelésből, melyik terméket szeretnéd visszaküldeni és milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat. A jelzéstől számított 14 napon belül kell visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 8 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát. 

Ha a megvásárolt termék hibásnak bizonyul vagy meghibásodik használat közben, a gördülékeny ügyintézés érdekében első lépésként küld el levélben a hibáról a képet vagy a videót és írd meg nekünk, hogy mi a hibajelenség pontosan.

A webáruházban megvásárolható higiéniai termékeknek az elállási joga az idevágó kormányrendelet alapján csak a felbontatlan, eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában lévő termék esetében gyakorolható - (45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 29. § (1) bekezdése, e) pontja) alapján.

GARANCIA, a jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,

c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.

Kérünk, olvasd el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!

 

Visszaküldési cím:

BonaDream.hu Kft (iLogistic).

Verebély László utca 2. 153-154-es rámpa

2051 BIATORBÁGY

 

A csomagod kézhezvételekor mindig ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Sérült, nyitott csomagolású küldeményt ne vegyél át. Ilyen esetben az átvételt megtagadását követően okvetlen keresd fel ügyfélszolgálatunkat mielőbb, hogy segíthessünk a további ügyintézésben, és az újbóli csomagfeladásban.

A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, hogy olvasd el figyelmesen ÁSZF-ünket.